четвъртък, 7 октомври 2010 г.

All blacks dub or kiwi reggae?

Кoe е първото нещо за което се сещате когато чуете Нова Зеландия? Лично на мен ми идват наум две неща : първото е местния национален отбор по ръгби и страхотния им танц наречен хака, целящ да сплаши противника ; второто е кивито.

Трудно обаче човек би се сетил, че и в Нова Зеландия си имат реге групи, при това доста интересни.

Може би някой ден ще ми дойде музата и ще задълбая малко повече в тази тема, но в този част на денонощието просто искам да пост-на линк към един доста забавен клип. Става въпрос за парчето "Clav Dub", сингъл от албума "Bass Player" на местните герои Rhombus.

Смесицата от фънк, реге, дъб, соул и хип-хоп речитативи лично на мен ми допада доста, надявам се и Вие ще сте на същото мнение.

Website

Няма коментари:

Публикуване на коментар